Totalul afișărilor de pagină

vineri, 4 februarie 2011

Frigu' de weekend

http://www.youtube.com/watch?v=tZmDWltBziMCica 'nseara

             E destul de seara , de noapte , ma uit jos la ceas , nu ala de la pc asta de la blog , in sfarsit arata ora corecta , nu stiu cum s-a intamplat , nici nu m-a interesat , dar e bine ca e bine . O saptamana grea se incheie , oboseala , nervi, glume , lume nehotarata , o cana cu lapte calda in mana stanga si o geana care ma sacaie la ochiu' stang . Nu ma plang poate sa fie si mai rau vand in vedere frigu' d'afara . Au anuntat oamenii ca o sa fie o iarna friguroasa ,dar in Bucurestiu asta la cata poluare este ar trebui sa fie mai cald , sa ne punem o patura de fum pe noi .Ma uit la caloriferu' asta si m-am plictisit de el , e plin de rutina si rugina ( in momentu asta un tovaras ma anunta ca se duce sa manance un iaurt , eu lapte , asta iaurt , si cica tineretu din ziua de azi e alcoolist ), insa e foarte ciudat , m-am plictisit de el, dar totusi il iubesc , imi aduce caldura si un pic de speranta . Speranta ...ce legatura are caloriferu cu speranta , nu stiu ma , dar imi creeaza o stare de bine si daca imi creeaza si o secunda o stare de bine o sa-i zic sperorifer ...
           Weekendu asta o sa ma rezum la patura , pun presiune pe ea , macar 2 zile pe saptamana ca in restul saptamanii caloriferu duce greu , nu e fair play ( e min 67. la Borussia Dortmund cu Schalke si e 0-0 , dati baaaa gollll ). o rezolvam si p'asta . Nu stiu daca o sa aveti un final de saptamana calduros , dar eu sigur o sa fac tot posibilul sa fie asa , nu va pup ca pierd caldura .
           Pentru mai multa caldura va recomand : http://www.youtube.com/watch?v=tZmDWltBziM